Wenswielen

Inzetbaar

Onderstaande voertuigen zijn hulpverleningsvoertuigen en mogen daarom niet op de openbare weg.
Deze voertuigen worden daarom ingezet op een afgesloten terrein (Center Parcs, De Eemhof in Zeewolde).

Vervulde wensen

Tijdens de Super Opkikkerdagen werden diverse kinderen verrast door onze politie- auto en politiemotor. Deze in het oog springende voertuigen vielen goed in de smaak

Limo zorgt voor fraaie entree op Delfsail

Ruim een half miljoen mensen brachten van 29 juni tot en met 3 juli een bezoek aan Delfsail. Nederland liep uit voor de 114,50 meter lange Russische viermaster Kruzenshtern, de imposante Oosterschelde met haar stijlvolle interieur en de Poolse barkentijn STS Poggoria. Iedereen wilde een glimp opvangen van deze overdaad aan maritieme historie. Dankzij Wens op Wielen konden tien gezinnen voor wie het bezoeken van dit evenement niet zo vanzelfsprekend is ook genieten van Delfsail. Ze werden gebracht in de witte WoW-limousine. Wat een entree!

Wensen

We zijn op zoek naar een stalling voor onze voertuigen in de omgeving Almere/Zeewolde. Heeft u of weet u een stalling, neem dan contact met ons op.