Update Vanuit Het Bestuur:

Update vanuit het bestuur:

De jaarwisseling ligt inmiddels een aantal weken achter ons. Daar waar wij hoopten op een frisse start in het nieuwe jaar is de realiteit helaas anders. Door de nieuwe lockdown en de beperkende maatregelen moeten wij veel aanpassen, plannen bijstellen en improviseren.

Maar we zitten niet stil. We hebben contacten gehad met onze vrijwilligers en tijdens een aantal onderhoudsdagen bleek dat we kunnen terugvallen op onverminderd enthousiasme en betrokkenheid. We hebben vele toppers in ons midden. Schema’s met dagen en ritten zijn er helaas nog niet te maken. Wel kunnen we tot ons grote plezier melden dat Jeroen onze limousine flink onder handen neemt. De auto kampte met vochtproblemen. Inmiddels is de voortgang duidelijk zichtbaar en hebben we er alle vertrouwen in dat onze trots er binnenkort weer uitziet om door een ringetje te halen.

Een andere mijlpaal en vurige wens van Wens Op Wielen is/was een mogelijkheid om onze auto’s permanent droog te kunnen stallen. Met veel blijdschap kunnen wij jullie laten weten dat er met behulp van een tweetal fondsen (waaronder de Ridder Foundation) een loods wordt aangeschaft die eind februari, op de grote parkeerplaats op De Eemhof wordt geplaatst. Met grote dank aan Center Parcs. Eindelijk komen onze auto’s droog te staan waardoor het onderhoud en het rijklaar houden van deze bolides een stuk makkelijker gaat worden.

Nog een mijlpaal is onze geheel vernieuwde website. (www.wensopwielen.nl). Dankzij Brenda zijn wij weer up-to-date. Ik hoop dat jullie ook even een kijkje nemen op onze nieuwe trots.

Dit jaar willen wij vanaf maart elke twee maanden met onze vrijwilligers een onderhoudsdagje prikken op De Eemhof. De vrijwilligers hebben daarvoor een schema gemaild gekregen. Vele handen maken licht werk. We hopen daarom op veel reacties.

Punt van zorg op dit moment zijn de financiën. Ons jaarlijkse bowling toernooi kwam helaas vervallen en acties vinden niet of nauwelijks plaats. Het rondkrijgen van de begroting is een uitdaging. Het benodigde budget blijft gelukkig redelijk binnen de perken dankzij de vele schenkingen in natura. Maar met de wegenbelasting en verzekeringen voor de auto’s is toch een aardig bedrag gemoeid. Daarbij kunnen we dus elke hulp gebruiken. Ook kleine donaties zijn zeer welkom.

Ondanks alle beperkende maatregelen gaan we er alles aan doen om 2021 tot een mooi jaar te maken. Dat doen we samen met een gezamenlijk doel: het bezorgen van een onvergetelijke ervaring aan kinderen met een langdurige ziekte.